DigitalMIX
  • Начало
  • Услуги
    • Уеб дизайн
    • Маркетинг в социални медии
    • SEO оптимизация
    • Имейл маркетинг
    • Копирайтинг
    • PPC реклама
  • За нас
  • Контакти
  • Блог
DigitalMIX
  • Начало
  • Услуги
    • Уеб дизайн
    • Маркетинг в социални медии
    • SEO оптимизация
    • Имейл маркетинг
    • Копирайтинг
    • PPC реклама
  • За нас
  • Контакти
  • Блог
Уеб дизайн

7 принципа на уеб дизайна, генериращи продажби

от Денислав Иглев февруари 28, 2019
написано от Денислав Иглев

Всеки бизнес трябва да има онлайн присъствие. Независимо дали сте в B2B или B2C пространството, трябва да изградите уеб сайт, за да демонстрирате и продавате вашите продукти или услуги.

Въпреки това, изграждането на уеб сайт с помощта на безплатна платформа с теми приставки не е достатъчно. За да видите реални резултати, трябва да инвестирате в професионален дизайн на уеб сайтове.

Огромните 93% от хората казват, че биха напуснали уеб сайт, ако той е лошо проектиран, така че разходите, които понасяте от проектирането на качествен дизайн на уеб сайта си заслужават.

(още…)
февруари 28, 2019 0 коментара
0 FacebookTwitterPinterestEmail
Социални медии

5 тенденции в социалните медии за 2021 година

от Денислав Иглев февруари 28, 2019
написано от Денислав Иглев

Ако не сте забелязали, социалните медии са променили начина по който живеем живота си – от начина по който получаваме новините си до това кой да е следващия ресторант от който ще ядем. Както и да го погледнете, социалните медии играят ключова роля в нашето вземане на решения.

От януари 2020 г. в света се наблюдава нарастване на месечните активни потребители в социалните медии, които нарастват експоненциално (над 3,6 милиарда). Може би това се дължи на по-голямата част от нашето население, което сега си остава вкъщи, или може би на танцовите тенденции в TikTok, които завладяха света?

Днес присъствието в социалните медии играе решаваща роля за свързването на хората и развитието на взаимоотношения. Но как човек може да остане на върха на бързо променящите се най-нови тенденции в социалните медии и актуализации на социалните платформи, като същевременно оказва влияние върху тяхната марка? Ще улесним тези 5 най-важни тенденции в социалните медии, за които да обърнем внимание през 2021 година.

1. Сбогом хаштагове, здравейте ключови думи

Не е тайна, че хаштаговете бяха движещите фактори за повишаване на осведомеността, които марките и инфлуенсърите използваха за достигане до повече потребители, но може би добавянето на дълъг списък с ключови думи вече не е начинът да достигнете до вашата целева аудитория. Хаштеговете винаги са били противоречива стратегия за растеж в социалните медии. Клиентите мразят да се чувстват нежелани от дълги направления на хаштагове, докато марките и влиятелните хора смятат, че те са естествен начин да достигнат до пряка аудитория … но дали са?

Хаштаговете като стратегия за обхват често се провалят поради конкурентния характер на хаштаговете. Например #lifestyle е използван над 250 милиона пъти и първите девет се обновяват на всеки една до три секунди. Настъпи и промяна в начина, по който потребителите взаимодействат с хаштаговете. Потребителите не следват хаштагове, за да намират и купуват продукти – всъщност те следват само хаштагове, за да бъдат в крак с нишовите интереси и хобита.

С новата опция за търсене на ключови думи на Instagram можете да влезете в разговор, като изглеждате по-малко „спамерски“. Сега потребителите могат да търсят проста ключова дума, която ги интересува, за да им се покаже емисия от относителни изображения, които не се основават на хаштагове! Тогава алгоритъмът има по-голям контрол при извличането на изображения, които смята, че ще представляват интерес за вас, а не само за всеки, който е пуснал ненужен хаштаг върху снимката си. Помислете за Pinterest. Този нов подход за ключови думи в Instagram означава, че през 2021 г. вашите надписи трябва да бъдат написани за ангажираност и класиране, като се включат конкретни ключови думи, които са свързани с вашата марка или продукт.

Въпреки че обичаме тази промяна и очакваме с нетърпение да внедрим SEO мислене, съчетано с цветен копирайтинг, интересно е да видим, че не всяка платформа е нетърпелива да се отдалечи от хаштаговете. Всъщност наскоро YouTube пусна възможност за търсене на хаштаг за всички потребители. Тази функция позволява на създателите на съдържание да добавят хаштагове към своето видео съдържание, след което потребителите могат да кликнат, за да бъдат отведени до емисия с подобно съдържание. Дали това ще потръгне все още е под въпрос, но определено е друга нова тенденция в социалните медии, която да наблюдаваме през 2021 година.

2.Пазаруване в социалната мрежа

Пазаруването в социалните медии не е нова функция за 2021 година, но ние вярваме, че тази услуга за интернет маркетинг ще стане широко използвана тази година. Преди това пазаруването в социалните мрежи беше чудесен начин за клиентите от време на време да попаднат на реклама в Instagram и да превъртат продукти, предлагани от марката. Въпреки това нямаше общ комфорт, когато ставаше въпрос за проверяване в социалните медии. Както опитват много марки, потребителите на социални медии биха използвали каналите за проучване и представяне на продукти, но когато се стигне до конвертиране, те често напускат социалния канал и отиват директно на сайта на компанията. Сега Instagram работи, за да промени това. Новите функции на магазина на Instagram включват ръководства, партньорства и други, а също така позволяват на потребителите да плащат директно през платформата.

Вярваме, че през 2021 г. марките, които се качат на социална платформа, ще бъдат възнаградени с разширен обхват и достъп до нови функции (включително известия за пуш в магазина в бета версия в момента). Тъй като социалните медии продължават да преминават от платформа за връзка към потребителска платформа, очакваме пазаруването в социалните медии да остане.

3. Голямото „отследване“

Отминаха дните, когато някой би се присъединил към социална медийна платформа и масово следва всяка марка, която е използвал, и човек, за когото е чувал. Днес потребителите на социални медии стават все по-ексклузивни с това, когото следват и често провеждат „почистване на последователи“, като отказват от следване тези, които вече не предоставят стойност. През 2020г. видяхме значителен спад в темповете на растеж – вече ясен знак, че начинът, по който потребителите следват марки и влиятелни лица в социалните медии, се променя. Въпреки това, през 2021г. очакваме да видим потенциален спад в последователите на много марки и влиятелни лица, които не предоставят стойност. По-скоро хората ще търсят тези страници, когато търсят актуализация или ново съдържание – по-нататък, придавайки стойност на посещенията на профила като основен KPI.

За да поддържате или развивате социалните си медии след 2021г., първо трябва да мислите за стойност. Как изглежда вашата стратегия за съдържание? Вашето съдържание говори ли с хора, които вече притежават вашите продукти? Дава ли им основание да продължат да следват след като са закупили? Вашата страница обучава ли и информира ли тези, които изследват продукта ви? Най-важното, предоставя ли вашата страница стойност? За да избегнете потенциално потапяне в последователите, трябва да сте сигурни, че съдържанието ви е свежо и вълнуващо. Избягвайте каквото и да е използване на шаблони, за да премахнете умората от съдържанието. Бъдете в течение, публикувайки подходящо съдържание, което предизвиква разговор с вашата целева аудитория. И накрая, наклонете се към вашата общност автентично и лично (повече за това по-долу).

Не забравяйте, че дори да забележите промяна в следването, това не намалява стойността на вашите страници в социалните медии и осведомеността за марката. Очакваме много марки да видят голям ръст при посещенията на профила през месеца, тъй като все повече хора използват социалната мрежа като инструмент за изследване и доверие.

4. Дръжте го истински

Тази тенденция забелязахме през последните няколко години, но вярваме, че сега повече от всякога хората ще очакват (и желаят) автентична връзка с всички, които следват в социалните медии. Наблюдаваме тази тенденция чрез функцията „Въпроси“ в Instagram, Менторството в рамките на Facebook Групи и дори през неспосочения навик, който споменахме по-горе. Потребителите на социалните медии искат да се чувстват сякаш са индивидуално изслушани и признати дори от големите марки и влиятелни лица, които следват. Ако не е така, няма да ги следват дълго.

В управлението на общността има много повече неща, отколкото просто да коментирате обратно на вашите потребители. Марките през 2021г. ще трябва да излязат, за да бъдат успешни. Това не означава онези масови ботоподобни коментари като „директно съобщение за функция“ или спам съобщение, които искат да изпробват продукт – това е истинска и автентична комуникация и връзка. Инструментът за управление на общността на Facebook предлага потребителски профили, което е чудесен начин да започнете да следите най-добрите ангажирания. Освен това CRM на уебсайта ви е друг чудесен инструмент да се опитате да потърсите и да се свържете с топ клиенти в социалните медии. Най-успешните марки в социалните медии през 2021 г. ще дадат приоритет на социалното слушане чрез социални проучвания, кампании „Близки приятели“ и подробни потребителски профили.

Освен това виждаме преминаване през 2021 г. към „истинско“ съдържание. Филтрите на Instagram Story се превърнаха във вирусна тенденция през 2020г. (всички ние се нуждаехме от приятно завъртане през тази година …) Но с навлизането в 2021 г. виждаме все повече влиятелни лица и хора да избягват филтрите или прозрачно да публикуват разликата, която правят. Социалните медии правят промяна към своите корени – да бъдат в момента и реални . Може би дори естетиката на мрежата ще бъде от по-малко значение, тъй като „истинското“ съдържание създава възход. Потребителите искат да видят каква е наистина марката, а не „филтрираната“ версия. Най-добрият начин да постигнете това като марка е да помислите за типа приятел, който би бил като човек – как бихте говорили, какво бихте споделили, какво бихте намерили за смешно? Представете тази индивидуална личност чрез вашето социално съдържание за по-дълбока връзка.

5.Нова година – нови платформи

Както всяка година, и ние очакваме да видим няколко нови платформи, които да се промъкнат. Въпреки че това обикновено се случва, само няколко късметлии действително успяват. В момента държим поглед върху ClubHouse. ClubHouse е ново базирано приложение (почти като двупосочен подкаст), което позволява на хората да се включват в разговори, които са им интересни. Независимо дали става въпрос за сочни клюки или образователни ресурси, ClubHouse планира да има по малко за всеки. Радваме се да видим как този свят се отваря за марките като истинска платформа за връзка. В крайна сметка марката ще се нуждае от глас за да има успех.

В същата време наблюдаваме платформи, които виждаме, че през 2021г. ще се сринат. Предполагаме, че Twitter ще продължи да губи популярност – използва се само за нишови теми и индустрии. По същия начин виждаме, че Facebook прави промяна към по-фокусирани върху групи взаимодействия, а не към маркови страници. Тъй като новите платформи навлизат в пространството, а старите изчезват, едно е сигурно … Социалните медии няма да останат същите през 2021г.

 

февруари 28, 2019 0 коментара
0 FacebookTwitterPinterestEmail
Копирайтинг

Content Marketing стратегия за 2021 година

от Денислав Иглев февруари 28, 2019
написано от Денислав Иглев

В света на маркетинга, съдържанието винаги трябва да бъде ценно и подходящо. С безкрайните възможности за създаване на съдържание, наличието на страхотен маркетингов план за съдържание може да помогне за повишаване на осведомеността за марката, привличане на нова аудитория и установяване на лидерско мислене.

Предвид уникалните обстоятелства през 2020 г. е жизненоважно да се прецени какво е работило за маркетинга чрез съдържание тази година и кое не е достигнало целта. Време е също така да се потопите в рамката за маркетинг чрез съдържание, която ще създаде най-много шум, в зависимост от вашата целева аудитория и маркетингови цели за 2021 г. Разгръщането на успешна маркетингова стратегия чрез съдържание ще помогне да увеличите максимално съдържанието си и да спечелите нарастване на публичност и популярност, което в крайна сметка генерира повече перспективи.

Ако все още сте в началните етапи на планиране на стратегията си за съдържание, ето няколко полезни съвета и идеи, които да ви помогнат да започнете. Може дори да помислите за възлагане на външни изпълнители в подкрепа на вашия бизнес.

Тенденциите в Content Marketing-a през 2020 г. да продължат и да останат назад

Не е тайна, че 2020 г. повлия на бизнеса по начини, които не можахме да предвидим. В сегашната среда е по-важно от всякога да се изгради стратегия за маркетинг на съдържание, която да включва тенденциите, които доминираха през изминалата година, и да остави след себе си тези, които не го направиха.

 

Видео

Точно когато изглеждаше, че консумацията на видео съдържание не може да се увеличи с по-висока скорост, това стана важно за съдържанието и стратегията на социалните медии. Глобалната пандемия остави целия ни живот почти изцяло зависим от видеото. С изтичането на годината този канал се оказа ключова тактика за маркетинга чрез съдържание. Визуалното съдържание поддържа аудиторията ангажирана по-дълго от всеки друг тип съдържание и дава възможност на марките да комуникират по-добре със своите потребители чрез сесии с въпроси и отговори, демонстрации на продукти, експертни интервюта и кадри зад кадър. Когато се използва във формат „на живо“, нивото на взаимодействие и ангажираност е най-високо. Google обича видеото, затова от гледна точка на SEO, видео съдържанието определено ще помогне за повишаване на ранга на страницата, особено тъй като потребителите продължават да изискват видео в резултатите от търсенето.

Интерактивно съдържание и персонализация

Друго усилие за маркетинга чрез съдържание, което продължава да води до резултати, е интерактивно съдържание, като викторини и анкети. Успехът му е съсредоточен около участието на потребителите. Вместо да чете пасивно, вашият потенциален клиент има шанса да взаимодейства с вашата марка, допълнително задълбочавайки връзката.

Още по-добре, когато предоставяте този тип съдържание, той позволява на вашата марка допълнително да персонализира съдържанието. Персонализирането на съдържанието включва използване на потребителско поведение и предпочитания, за да покаже на всеки човек подходящо съдържание, съобразено с неговите нужди. Включването на тези два елемента във вашата маркетингова стратегия чрез съдържание създава мощни прозрения и пряко влияе върху поведението на покупката.

Постоянно публикуване

Често погрешно схващане в света на маркетинга чрез съдържание е необходимостта да се произвежда и публикува съдържание постоянно. Този каданс не е необходим и в много случаи може да причини повече вреда, отколкото полза. Стратегията, която стои зад направата на вашето съдържание, винаги трябва да се основава на качество, а не на количество.

Днес потребителите са бомбардирани с повече съдържание от всякога и за да окаже истинско въздействие, вашето съдържание трябва да бъде последователно, висококачествено и ангажиращо. Когато жертвате качеството за количество, вие всъщност разреждате качественото си съдържание и рискувате да развалите възприятието на вашата аудитория за съществуващото ви съдържание и марка.

Тенденции през 2021, които да имате на радара си

С напредването на новата година има няколко ключови стратегии, които ще помогнат на съдържанието ви да се откроява сред шума.

 

 

Допълнете класирането с реклами

Създаването на календар със съдържание с идеи за публикации в блога е преди всичко органична стратегия. Известно е обаче, че свързването на съдържание с платена игра играе сериозен трафик. Как работи това? Просто е. Намерете ключова дума, която се класира органично на първо място на страница една от страницата с резултати от търсачката (SERP). Наддавайте за споменатата ключова дума чрез Google Ads и наблюдавайте наводненията в трафика. Поемането на повече резултати от търсенето на потребител вероятно ще спечели кликването им и се надяваме, че в дългосрочен план бизнесът им ще бъде наддаден.

Сподяне

Най-добрият вид маркетингова стратегия е тази, която е интегрирана. Това означава да се използват всички канали за взаимно издигане за общото благо на осведомеността за марката. Един пример за интеграция на съдържание е споделянето на блог като съдържание в социалните медии или чрез имейли. Това е чудесен начин да извлечете максимален пробег от вашата стратегия за съдържание и да се уверите, че блоговете получават мнения, тъй като те увеличават класирането всеки месец. 

Съвети за планиране

Първата стъпка, за да започнете своя план за маркетинг чрез съдържание за 2021 г. и да се включите в състезанието, е да мислите цялостно за своите маркетингови цели. Нуждаете се от дигитална маркетингова стратегия, която се фокусира върху „голямата картина“. След като зададете основата си, забиването на техническите елементи ще бъде много по-лесно.

Преглед на данните на минали изпълнители – Коя част от съдържанието непрекъснато вижда висока ангажираност и показвания на страници? Кои статии са получили най-голямо количество органичен трафик и класиране на първа страница в Google? Кои блогове са ви спечелили най-много социални споделяния и коментари? Това са само няколко от въпросите, които трябва да си зададете, преди да разработите календара си. Като идентифицирате шаблоните, които са работили и не са работили, ще можете да разширите темите и формата на съдържанието, който е работил най-добре!

Говорете с настоящите си клиенти – Вашите клиенти в много отношения, държат ключа за типовете съдържание, които бъдещите клиенти започват да четат. Бърза анкета по имейл, телефонно обаждане или еднократна електронна поща са само някои от начините да разберете и да оцените как трябва да подходите към календара си.

Помислете за възвръщаемостта на инвестициите. Инвестицията в съдържание е от съществено значение за крайния резултат. Вътрешен доклад с доказателство за концепция, който показва как блогът допринася за общия трафик, осведомеността за марката, конверсии, подпомогнати конверсии и др., може да е необходимо да имате, така че съдържанието се разглежда като приоритет за цялата компания.

Дълготрайно съдържание – Вашият календар трябва да е вечен, за да се представя добре през 2021 г. Дълготрайното значение е от ключово значение за днешните читатели. Статистиките, тенденциите и цифрите могат бързо да загубят скорост и да накарат хората да загубят интерес, да не говорим, че търсачката бързо ще премахне съдържанието ви от първа страница, след като загуби своята „свежест“ – освен ако не прилагате редовни актуализации.

Вечното съдържание ще запази интереса на зрителите и алгоритмите за търсене за много по-дълго време. Започнете да мислите за теми и по-добри практики за съдържание, които служат на стойност, пренебрегвайки времето.

Гледаме напред

Никой не може да планира или да се подготви за случилото се през 2020 г. Като търговци ние можем само да се развиваме и да продължим да се адаптираме към новите обстоятелства, пред които сме изправени. Докато планирате плана си за маркетинга чрез съдържание за 2021 г., важно е да погледнете назад и да се научите от това какви типове съдържание са работили и кои типове не са работили от предходната година.

Независимо дали сте B2C или B2B търговец, чрез прилагането на тези ценни съвети и трикове за съдържание, вашият бизнес ще намали шума и ще привлече повече органичен трафик. В DigitalMIX може да Ви помогне да разширите бизнеса си. Свържете се с нас днес за безплатен одит!

февруари 28, 2019 0 коментара
0 FacebookTwitterPinterestEmail
SEO оптимизация

Как да оптимизираме успешно публикации в блог

от Денислав Иглев февруари 28, 2019
написано от Денислав Иглев

Блоговете се превърнаха в полезен маркетингов инструмент за индустрии от всякакъв вид, но дори и експертно написан блог може да се загуби в онлайн пространство, затрупано със съдържание и конкуренция.

Реалността е, че колкото и велик да е блогa, той няма да е от полза за хората, ако не го виждат. За щастие ефективен начин, по който блогърите могат да бъдат забелязани, е като се има предвид оптимизацията на търсачките (SEO) през целия процес на блогване. 

Днес ще разгледаме важността на SEO, когато става въпрос за блогове, и ще предоставим няколко полезни съвета как да оптимизираме публикация в блог.

Важността на блогване с помощта на SEO

По отношение на блоговете, SEO е изминал дълъг път и има много причини за това. Най-важното е, че прави съдържанието ви по-видимо, подобрявайки цялостното класиране на търсачките на вашия уеб сайт.

Той също така предоставя възможност да използвате ключови думи по ценен начин, което ви позволява да разширите списъка си с целеви ключови думи. В допълнение, това създава много възможности за вътрешно свързване, изграждайки по-ясна картина на това, което вашият уеб сайт (и бизнесът като цяло) може да предложи, когато става въпрос за Google индексиране на сайта. Споделянето на блогове също може да доведе до ценни препратки и споменавания в социалните медии. Освен това, блоговете увеличават ангажираността на аудиторията, така че блоговете с мисъл за SEO могат да увеличат времето, прекарано на вашия уебсайт.

Разбира се, това е и чудесен начин да се уверите, че вашият уеб сайт винаги има свежо, подходящо съдържание.

Как да оптимизирате вашия блог

Алгоритмите на търсачките се развиха много през последните години и ще продължат да се променят, както прави цифровият пейзаж. Дните на основните алгоритми, в които пълненето на ключови думи би могло да ви забележи са в миналото.

За да се класирате по-добре на страниците с резултати от търсачките (SERP) днес, вашето съдържание трябва да има стойност в очите на някои доста сложни инструменти за търсене.

Ето някои сигурни начини, по които можете да оптимизирате публикациите си в блога, за да увеличите класацията си.

Използвайте клъстери за съдържание

Стратегията на клъстера на съдържание е метод, при който една обща тема се използва за създаване на разнообразно съдържание в блога около него. Използвайки стратегията за клъстер на съдържание, помогнахме на много клиенти да увеличат органичния си трафик и да увеличат авторитета си на домейн.

Този процес започва с избиране на тема-чадър в индустрията и провеждане на някои изследвания на ключови думи, за да се гарантира, че има обем на търсене. Ако установите, че темата е във вашия конкурентен диапазон, можете да започнете да създавате статии около нея. Всяка от тези статии трябва да се фокусира върху различна подтема, която може директно да води обратно към основната тема.

Когато изграждате всяка свързана публикация в блога, е от решаващо значение да я свържете с основната тема (и с други свързани статии) със стратегически текст. Това помага да се създаде по-ясна картина за Google да индексира вашия сайт, когато съдържанието е обходено. На всичкото отгоре масивът от съдържание, свързано с всеобхватната тема, ще покаже на Google, че вие ​​сте авторитет в нея, а от своя страна ще бъдете възнаградени с по-висока класация при търсене.

Напишете качествено съдържание

Както споменахме по-рано, трябва повече неща освен  ключови думи, за да привлече вниманието на най-новите алгоритми за търсене. Сега голямо количество се дава на статиите, които предоставят ценно съдържание за читателите. Въпреки това не можем да подчертаем колко е важно да пишете качествено съдържание.

Качеството и оригиналността на вашите публикации в блога ще ви спечелят основни точки в очите на алгоритмите за търсене. Затова е важно вашата граматика и правопис да са на ниво, да използвате подходящи ключови думи по стратегически начини, съдържанието е едновременно точно и актуално, няма прекъснати връзки и има малко разсейващи реклами. 

Освен това съдържанието ви трябва ясно да има цел за всеки, който може да попадне на него. Съдържанието не трябва да се създава просто, за да има нещо там за обхождане на уеб инструменти, а голям брой думи и заглавия на рекламите сами по себе си не са достатъчни. Трябва да предоставите нещо на читателя, независимо дали това е забавление, информация или друга полза. Поставете потенциалните си читатели на първо място и се запитайте дали съдържанието е полезно за тях. Ако не е, не очаквайте да видите много трафик.

Използвайте ключови думи във всяка статия

Въпреки че не са единствената част от SEO пъзела, ключовите думи все още оказват влияние върху това как съдържанието ви се класира в SERP. Задължително е да използвате правилните и да ги интегрирате в съдържанието си по органичен начин.

Намирането на правилните ключови думи започва с изследване на ключови думи . Трябва да изберете ключови думи, които не само се класират добре, но могат да донесат трафик.

Що се отнася до използването на ключовите думи, добре е да имате публикации, които да са центрирани около най-добре класираните. Но също така е важно ключовите думи да се показват на множество страници, така че Google да разпознае, че вие ​​сте авторитет върху тях.

Имайте предвид, че Google обхожда цялото ви съдържание, така че бъдете сигурни, че интегрирате ключови думи не само в основното съдържание, но и в заглавията, заглавията, подзаглавията, метаданните, алтернативния текст на изображението и дори URL адресите, където можете.

Използвайте метаданни за ваше предимство

Метаданните се отнасят до всякакъв вид данни, които описват друга част от данните. Що се отнася до SEO, метаданните могат да предоставят ясен контекст и описание на всеки елемент на уеб страница.

Макар че метаданните може да звучат като малки подробности, те могат да окажат голямо въздействие, защото казват на читател или търсачка какво да очаква от съдържанието на вашия блог. И Google определено обхожда метаданни, за да му помогне да установи как да класира страниците ви.

Ето няколко места, на които можете да използвате метаданни във ваша полза, когато става въпрос за SEO:

Тагове на заглавието – по същество заглавният маркер е HTML част, която показва заглавието на уеб страница. Той се показва както в SERP (като заглавие, което може да се кликне, което се показва в горната част на резултат от търсенето), така и в разделите на браузъра. Уверете се, че използвате маркери за заглавие и по полезен начин. Всеки трябва да опише точно какво ще се намери на страницата, да бъде кратък (да се стреми към около 60 знака или по-малко) и да използва ключови думи по естествен начин.

Мета описания – мета описание е HTML атрибут, който предоставя кратко резюме на уеб страница. При SERP, това е фрагментът от текст под заглавието, който може да се кликне, който обяснява какво има на тази страница с около 155 знака. За целите на SEO трябва да се опитате да създадете силни мета описания, които използват целеви ключови думи, са силно специфични за съдържанието на страницата, съобщават предимствата на съдържанието и принуждават потребителите да искат да щракнат

URL адреси – много хора не вземат предвид URL адреса на дадена страница, когато става въпрос за SEO, но има значение! Алгоритмите вземат предвид URL адресите при класиране на съдържанието, така че всеки трябва да бъде оптимизиран. За да ги улесните за индексиране от Google, трябва да включите описателни ключови думи, да избягвате ненужни думи / знаци и да следвате последователна структура в начина, по който давате име на URL адресите си.

Image Alt Text – алтернативен таг на изображението описва атрибутите на изображение, използвано на уеб страница. Google придава стойност на тези маркери, които обикновено се появяват, когато задържите курсора на мишката върху изображение, така че не забравяйте да ги използвате в своя полза. Използвайте ключови думи, когато е приложимо, и бъдете сигурни, че алтернативният текст показва не само това, което е на изображението, но и как се отнася до останалото съдържание на страницата.

Избягвайте дублирано съдържание

Макар че е разумно да имате съдържание, което да се отнася обратно към други теми, които сте обхванали, също толкова важно е съдържанието да е уникално, а не само да се копира и постави от други публикации или страници. Всъщност насоките за оценка на качеството на търсенето с Google ясно посочват, че „ Най-ниската оценка е подходяща, ако цялото или почти цялото основно съдържание на страницата се копира с малко или никакво време, усилия, опит, ръчно подреждане или добавена стойност за потребителите . 

Казано по-просто, съдържанието ви трябва да е оригинално. Ако тя се показва дословно на други места в интернет, може да бъдете наказани, когато става въпрос за показване в търсенията.

Заключение

Тези SEO съвети за блогове не са изчерпателни, но те трябва да осигурят страхотна опора за това как да оптимизирате вашия блог. Използвайки горната информация, можете да очаквате да видите по-добри SERP и увеличен органичен трафик на вашата уеб страница, като същевременно създавате по-ефективно съдържание в блога като цяло.

февруари 28, 2019 0 коментара
0 FacebookTwitterPinterestEmail
имейл-маркетинг
Имейл маркетинг

Най-добрите практики в Имейл маркетинга

от Денислав Иглев февруари 28, 2019
написано от Денислав Иглев

С потапянето на толкова много цифрови канали през последните няколко десетилетия, мнозина са загрижени, че електронната поща е „умиращ канал“.  Дали това е спекулация? Абсолютно не! Имейл маркетингът непрекъснато се развива по начини за подобряване на потребителското изживяване и по-персонализиран. Видяхме огромни скoкове във функции като напреднала сегментация на аудиторията, анимация и интерактивност, персонализиране на дизайна и преместване на повествованието от „купи сега“ към разказване на истории. Освен всички вълнуващи функции, които ще продължат да правят имейл маркетинга водещ изпълнител на канала, нека се върнем към основите и да се потопим в конкретни услуги за имейл маркетинг, които можете да включите в следващата си стратегия за електронна поща. Какви точно са някои от най-добрите практики за проектиране на имейли? Е, радвам се, че попита …

имейл-маркетинг

Осигурете стойност

Kогато абонат ви е предоставил достъп до тяхната входяща поща е време да ги привлечете. Използвайте тези най-добри имейл маркетинг практики за да примамвате и конвертирате своите абонати:

Стойност: Фокусирайте се върху потребителя, а не върху целите си за продажби. За да осигурите стойност, трябва да определите как отговаряте на техните нужди. Образователно съдържание като блогове, видеоклипове и бюлетини Ви позиционират като експерт, докато интерактивното съдържание, като викторини и анкети, ангажират абонатите и Ви позволява да научите повече за тях. Запознаването с начина на писане на бюлетин или имейл с по-интерактивно съдържание дава възможност за създаване на по-персонализирани имейли, които със сигурност ще привлекат по-ангажирани потребители.

Първо визуално изображение:  От изключителна важност е първото визуално изображение, което вашите абонати виждат когато отворят имейл, и е предназначено да ги насочи към CTA. Доброто изображение незабавно свързва и предава ценното предложение на вашата марка. То е статично или динамично. С нарастващата популярност са анимираните GIF-ове в имейл маркетинга. Опитайте да добавите малко раздвижване към следващата си кампания с изображенията.

Теста за кривогледство: Това е най-лесният тест, който някога ще правите. Направете вашата имейл кампания на цял екран, отпуснете се и присвийте очи, докато дизайнът се размаже. Какво грабва вниманието ви, дори когато дизайнът е размазан? Уверете се, че съобщенията, на които искате бързо да привлечете вниманието са над гънката.

Накарайте вашия читател да извърши действие (и се уверете, че е очевидно!)

Призивът за действие или CTA в имейл е това, което хората биват подканени да кликнат, за да ги отведат до определен уебсайт или точка на покупка. Проектирането на вашия имейл за CTA по начин, по който вашата аудитория ще бъде възприемчива, е от ключово значение за подобряване на честотата на кликване! За да разберете върху какво може да кликне вашият списък, можете да A / B тествате няколко различни неща за CTA като размер, уеб шрифт, дизайн, цвят и разположение в имейла. Ще бъдете шокирани колко много промяната на цвета на бутона на CTA може да повлияе на реализациите! Ето пет бързи и лесни най-добри практики, които трябва да следвате при проектирането на CTA:

Използвайте ярки цветове – направете своя CTA да се откроява в имейла, като използвате контрастен цвят!

Добавете празно пространство – създайте визуално прекъсване в имейла, като използвате празно пространство, за да създадете ясно място, където някой да щракне.

Отидете над предната част – поставете CTA в горната част на имейла си, така че потребителите никога да не го пропускат. Улеснете хората да видят къде да кликнат и бързо да кажете на читателя основното си съобщение или оферта.

Имайте предвид основното съобщение – не забравяйте да направите основната си CTA очевидна. Можете да направите това, като го направите най-голям и ярък, докато по-малко важните бутони могат да се съчетаят повече с другия текст.

Използвайте логика – помислете за логичните места за поставяне на CTA. Четем отгоре надолу, отляво надясно. Имайки това предвид, има смисъл да се постави CTA „Пазарувайте сега“, след като се опише за какво биха пазарували.

Бутонът за CTA е двигател номер едно за кликване във вашите имейли и на вашия уебсайт. Използвайте A / B тестване, за да сте сигурни, че извличате максимума от вашите CTA, но с тези пет съвета трябва да сте на прав път!

Направете го с респозив дизайн

Бихте могли да проектирате най-красивия, привличащ вниманието имейл създаван някога. Но ако не се показва правилно на мобилно устройство и браузъри, тогава цялата Ви упорита работа ще бъде напразна. Ето защо проектирането на имейл с респонзив дизайн е от ключово значение.

Професионален съвет: Съществуват различни които могат да ви помогнат да определите как се изобразява вашата електронна поща на устройства, браузъри и пощенски кутии.

Няколко причини, които причиняват често срещани проблеми с изобразяването, включват:

имейл-маркетинг-дизайн

Размер на шрифт : Текстът автоматично се преоразмерява в повечето пощенски кутии и устройства. Използвайте минимум 22 пиксела за заглавен текст и 14 пиксела за основен текст.

Изрязване на съобщения: Някои пощенски кутии изрязват съобщения, които са по-големи от 102kb. Дръжте съобщенията си кратки за да избегнете този капан!

Фонови изображения:  Ако кодирате имейли или използвате редактор за плъзгане и пускане, избягвайте да използвате фоново изображение зад важни CTA или алтернативен текст по имейл . Фоновите изображения не се поддържат в много пощенски кутии и те ще заменят изображението с цвят на фона и ако цветът на фона е подобен на вашия CTA или текст ще бъде труден за четене.

Таблици: За тези от вас, които използват конструктори за плъзгане и пускане в рамките на вашия ESP е важно да имате предвид, че някои функции може да не се визуализират винаги правилно в Outlook, Windows 10 и други браузъри.

Дължината има значение

Броят на думите може да бъде проблем, особено когато става въпрос за имейл. В крайна сметка има толкова много фактори, които трябва да се вземат предвид: вашата тема, реда за предварителен преглед, заглавките и основния абзац ..списъкът продължава. И така, как да гарантирате, че това, което казвате, резонира сред вашата аудитория, без значение какво? Ето няколко съвета:

Бъдете майстор на вашия предмет: Повечето ESP ще съкратят тематичните редове след 80 знака, така че, за да сте сигурни, че не обричате читателите си, веднага щом отворят входящата си поща, оставете я кратка и набита. Проучванията показват, че най-добрите теми, които събират най-високите скорости на отваряне, варират между 10 – 50 знака.

Олицетворявайте аудиторията си: Когато мислите за вашето съдържание, не мислете като маркетолог. Помислиете като клиент. Определени аудитории и определени индустрии изискват различни подходи. Имейлите за електронна търговия са склонни да се изпълняват по-кратко и да включват повече изображения, като се има предвид, че се основават на основана от продажби основа. B2B имейлите, от друга страна, ще имат тенденция да се изпълняват по-дълго, тъй като се фокусират много върху подхранването на своите потенциални клиенти с ресурси с добавена стойност. Каквато и индустрия да попаднете, стремете се да поддържате съдържание между 50 и 125 думи.

Запазете спокойствие и тествайте: Забелязвате ли, че кликванията ви са ниски? Учете се от вашите данни и провеждайте A / B тестове! Използвайте точки, разделители, изображения или различни оформления, за да определите какво движи ангажираността. Само не забравяйте да тествате само по една променлива наведнъж, за да можете да идентифицирате какво е работило и какво не.

Бум, и ето го! Когато става въпрос да направите имейла страхотен, има много елементи, които са важни. Творчеството има значение и е важен аспект, за да се откроите във входящите кутии, но спазването на най-добрите практики за дизайн ще гарантира, че вашият имейл е оптимизиран, изобразява се на множество устройства и входящи кутии и ясно съобщава целта и намерението на имейла! Сега е време да създадете няколко пефектни имейла!

февруари 28, 2019 0 коментара
0 FacebookTwitterPinterestEmail
ppc-реклама
PPC реклама

6 съвета за качествена PPC реклама

от Денислав Иглев февруари 28, 2019
написано от Денислав Иглев

Чрез PPC (pay per click) маркетинга има възможност да създавате силно насочени рекламни кампании в опит да достигне до своите най-ценни клиенти онлайн. За много бизнеси, които не могат да се състезават в класирането за най-важните ключови думи, платената реклама предлага изход, за да излезете пред правилните клиенти в самия връх на резултатите от търсенето. Често тези реклами са първият път, в който потенциален клиент виждат или чуват за вашия бранд. Тъй като е важно да направите добро първо впечатление, писането на страхотно рекламно копие е от решаващо значение не само за представяне на съобщенията и предлагането на вашата бранд на клиент, но и за примамването им да посетят вашия уеб сайт.

Погледнато отблизо, вашите PPC  реклами са шлюз между потребностите на потенциалния Ви следващ клиент и решението, което Вашият бизнес предоставя за тях. Привличайте вниманието им, примамвайте ги към вашата оферта и им предоставяйте необходимите стъпки за конвертиране с вашето рекламно копие.

Независимо от това колко добра е вашата кампания, колко страхотни са вашите целеви страници и фунии за преобразуване, без ангажиращи реклами, вашите маркетингови усилия за PPC могат да спаднат.

Написването на страхотно копие на реклама не е лесно. Подобно на други аспекти на управлението на PPC акаунт , писането на реклами изисква баланс между техническо разбиране и неясно бизнес разбиране.

ppc-реклама

„Анатомия“ на PPC рекламата

Преди да напишете страхотно копие на рекламата, важно е да разберете анатомията на PPC рекламата. Не е необичайно спецификациите и изискванията за реклами да се различават в зависимост от рекламната платформа, така че за това упражнение ще се съсредоточим върху Google Ads.

На най-фундаменталното ниво, PPC рекламите в Google Ads могат да бъдат разделени на пет различни части. Нека да разгледаме:

Заглавието: ограничено до 30 знака, заглавието обикновено е първото парче от вашата реклама, което потребителят ще види. Изравняването на заглавието с ключовите думи в рекламната Ви група и целевата страница може да осигури най-добрия шанс за успех на качествения рейтинг . Можете да включите до три заглавия в реклама.

Ред за описание 1: с 90 знака, разрешени в първия Ви ред за описание, рекламодателите имат възможност да популяризират своите предложения.

Ред за описание 2: втори параметър от 90 знака позволява на рекламодателите да надграждат първия си ред за описание или да добавят подканваща фраза за потребителя.

Показваният URL: URL e адресът, който потребителите ще видят, когато гледат рекламата Ви. Не е задължително URL адресът да бъде пренасочен към посетителите след кликване върху рекламата Ви. Това се използва, ако действителният URL адрес изглежда претрупан, има куп цифри в него или просто не изглежда визуално привлекателен. Показваните URL адреси почистват това в прост, лесен за четене URL, така че потребителят да знае къде точно ще ги отведе връзката.

Крайният URL адрес: не се вижда от потребителите, крайният URL адрес няма ограничение за знаци и представлява URL адреса, към който посетителите ще бъдат отведени след щракване върху рекламите Ви.

Визуално форматиране на PPC реклама

На страниците с резултати от търсачката на Google (SERPs) рекламните компоненти се смесват и съчетават в редица различни формати, докато Google се опитва да намери най-ефективната комбинация. Въпреки това е важно да се осигури съдържание, което гарантира правилното копиране и форматиране на реклами.

Докато при редактирането на рекламата бяха въведени три заглавия, тъй като Google често тества и настройва техните рекламни оформления с течение на времето, не винаги ще виждате всичките си заглавия и/или разширения на рекламите в SERP. И въпреки промените във форматирането, които рекламодателите не могат да контролират, изискванията на Google за реклами и на свой ред най-добрите практики за написване на страхотно рекламно копие остават постоянни с течение на времето.

Най-добри практики за писане на PPC реклама

Следвайки тези шест прости препоръки, бихте могли да започнете да пишете страхотно PPC рекламно копие още днес:

1.Бъдете релевантни

Първо и най-важно, ако искате потенциалните ви клиенти да обърнат внимание на вашите реклами, те трябва да представляват интерес за тях и да съответстват на техните нужди. Голяма част от битката за релевантността на рекламата може да бъде спечелена или загубена чрез създаването на вашите PPC рекламни кампании и рекламни групи. Гарантирането, че структурата на кампанията Ви е настроена по оптимизиран начин, е жизненоважно за успеха на уместността.

Вашето  рекламно копие  е изключително важно за придобиване на релевантност с потенциалните клиенти. Вашите реклами трябва да съответстват на темата на ключовата дума в съответната рекламна група, а ключовата дума/копие на рекламата, която използвате, трябва да съответства на целевата страница, към която са насочени потребителите след кликване върху реклама. Ако рекламата Ви съдържа ключови думи, съответстващи на заявката за търсене на потребителя, тези ключови думи в нея ще се показват удебелено в резултатите от търсенето, което води до по-висок процент на кликване. Колкото повече вашата реклама съвпада с намерението на търсещия, толкова по-вероятно е те да кликнат към вашия уебсайт.

2.Останете кратки

С ограниченията за знаци, посочени по-горе, рекламодателите нямат много място за дълги, изтеглени съобщения в своите PPC реклами. В резултат на това тези граници могат да оставят малко място за творчество. Ключът тук е да бъдете кратки и точни. Това ще помогне да останете в течение на съобщенията и в рамките на необходимите ограничения за знаци.

3.Използвайте уникално предложение за стойност

След като грабнете вниманието на  клиент със заглавието си, използвайте уникално предложение за стойност, за да помогнете на офертата си да се открои от конкуренцията. Как вашият продукт или услуга могат да предоставят решение на проблема или нуждата на потенциален клиент? Защо някой трябва да купува вашия продукт или да използва вашата услуга над конкуренцията? Какво ви прави по-добри от останалите рекламодатели, с които се показвате?

4.Ръководство с призив за действие

След като примамите потенциалния клиент с това, което ви прави по-добри от останалите е време да им кажете какво искате да направят, след като стигнат до вашия сайт. Това е мястото, където призовава към действие (CTA. Внедряването на CTA във вашето рекламно копие е чудесен начин да стимулирате честотата на кликване и конверсията. Примери за CTA могат да бъдат: Купи сега, Пазарувайте днес, Свържете се с нас, Регистрирай се

ppc-реклама

5.Използвайте регистър на заглавието и правилна пунктуация

В допълнение към действителните думи и съдържание в текстовата Ви реклама, форматирането и пунктуацията са много важни. Ако нямате точна пунктуация или форматиране, това може да направи рекламата по-трудна за четене за потребителя, като същевременно подкопава доверието ви като компания. Препоръчваме да използвате заглавни букви, за да пишете всяко заглавие, като същевременно използвате нормални главни букви в описанията. Ето няколко примера:

  • 60% отстъпка за всички дъски за сърф днес!
  • Свържете се с нас днес за безплатно ръководство.

Освен това препоръчваме да завършите всеки ред за описание с подходяща пунктуация. Това гарантира силна четливост, независимо от това как Google избере да покаже рекламата Ви. Пунктуацията трябва да се използва и в двата описателни реда, но не и в заглавието на рекламата Ви, съгласно редакционните указания на Google.

6.Опитайте да експериментирате!

Тестване! Прилагане на рекламни тестове можете да видите какво резонира и какво не при вашите клиенти. Продължавайки да тествате, за да откриете кое работи най-добре, вие продължавате да намирате и пишете страхотни PPC реклами, докато управлението на вашия акаунт продължава.

Готови ли сте да напишете страхотно рекламно копие? Страхотно! Разбирането и използването на тези шест съвета ще ви помогнат да се ориентирате в движение.

февруари 28, 2019 0 коментара
0 FacebookTwitterPinterestEmail

Последни публикации

  • 7 принципа на уеб дизайна, генериращи продажби

    февруари 28, 2019
  • 5 тенденции в социалните медии за 2021 година

    февруари 28, 2019
  • Content Marketing стратегия за 2021 година

    февруари 28, 2019
  • Как да оптимизираме успешно публикации в блог

    февруари 28, 2019
  • Най-добрите практики в Имейл маркетинга

    февруари 28, 2019

Последвайте ни

Facebook Instagram Linkedin Youtube

Имейл бюлетин

Абонирайте се за нашия бюлетин за да получавате новини и всички нови публикации!

Категории

  • PPC реклама (1)
  • SEO оптимизация (1)
  • Имейл маркетинг (1)
  • Копирайтинг (1)
  • Социални медии (1)
  • Уеб дизайн (1)
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • Youtube
  • Общи условия
  • Политика за личните данни
  • Политика за използване на бисквитки

@2021 - Всички права запазени. Designed and Developed by DigitalMIX