Най-добрите практики в Имейл маркетинга

от Денислав Иглев
0 коментара
имейл-маркетинг

С потапянето на толкова много цифрови канали през последните няколко десетилетия, мнозина са загрижени, че електронната поща е „умиращ канал“.  Дали това е спекулация? Абсолютно не! Имейл маркетингът непрекъснато се развива по начини за подобряване на потребителското изживяване и по-персонализиран. Видяхме огромни скoкове във функции като напреднала сегментация на аудиторията, анимация и интерактивност, персонализиране на дизайна и преместване на повествованието от „купи сега“ към разказване на истории. Освен всички вълнуващи функции, които ще продължат да правят имейл маркетинга водещ изпълнител на канала, нека се върнем към основите и да се потопим в конкретни услуги за имейл маркетинг, които можете да включите в следващата си стратегия за електронна поща. Какви точно са някои от най-добрите практики за проектиране на имейли? Е, радвам се, че попита …

имейл-маркетинг

Осигурете стойност

Kогато абонат ви е предоставил достъп до тяхната входяща поща е време да ги привлечете. Използвайте тези най-добри имейл маркетинг практики за да примамвате и конвертирате своите абонати:

Стойност: Фокусирайте се върху потребителя, а не върху целите си за продажби. За да осигурите стойност, трябва да определите как отговаряте на техните нужди. Образователно съдържание като блогове, видеоклипове и бюлетини Ви позиционират като експерт, докато интерактивното съдържание, като викторини и анкети, ангажират абонатите и Ви позволява да научите повече за тях. Запознаването с начина на писане на бюлетин или имейл с по-интерактивно съдържание дава възможност за създаване на по-персонализирани имейли, които със сигурност ще привлекат по-ангажирани потребители.

Първо визуално изображение:  От изключителна важност е първото визуално изображение, което вашите абонати виждат когато отворят имейл, и е предназначено да ги насочи към CTA. Доброто изображение незабавно свързва и предава ценното предложение на вашата марка. То е статично или динамично. С нарастващата популярност са анимираните GIF-ове в имейл маркетинга. Опитайте да добавите малко раздвижване към следващата си кампания с изображенията.

Теста за кривогледство: Това е най-лесният тест, който някога ще правите. Направете вашата имейл кампания на цял екран, отпуснете се и присвийте очи, докато дизайнът се размаже. Какво грабва вниманието ви, дори когато дизайнът е размазан? Уверете се, че съобщенията, на които искате бързо да привлечете вниманието са над гънката.

Накарайте вашия читател да извърши действие (и се уверете, че е очевидно!)

Призивът за действие или CTA в имейл е това, което хората биват подканени да кликнат, за да ги отведат до определен уебсайт или точка на покупка. Проектирането на вашия имейл за CTA по начин, по който вашата аудитория ще бъде възприемчива, е от ключово значение за подобряване на честотата на кликване! За да разберете върху какво може да кликне вашият списък, можете да A / B тествате няколко различни неща за CTA като размер, уеб шрифт, дизайн, цвят и разположение в имейла. Ще бъдете шокирани колко много промяната на цвета на бутона на CTA може да повлияе на реализациите! Ето пет бързи и лесни най-добри практики, които трябва да следвате при проектирането на CTA:

Използвайте ярки цветове – направете своя CTA да се откроява в имейла, като използвате контрастен цвят!

Добавете празно пространство – създайте визуално прекъсване в имейла, като използвате празно пространство, за да създадете ясно място, където някой да щракне.

Отидете над предната част – поставете CTA в горната част на имейла си, така че потребителите никога да не го пропускат. Улеснете хората да видят къде да кликнат и бързо да кажете на читателя основното си съобщение или оферта.

Имайте предвид основното съобщение – не забравяйте да направите основната си CTA очевидна. Можете да направите това, като го направите най-голям и ярък, докато по-малко важните бутони могат да се съчетаят повече с другия текст.

Използвайте логика – помислете за логичните места за поставяне на CTA. Четем отгоре надолу, отляво надясно. Имайки това предвид, има смисъл да се постави CTA „Пазарувайте сега“, след като се опише за какво биха пазарували.

Бутонът за CTA е двигател номер едно за кликване във вашите имейли и на вашия уебсайт. Използвайте A / B тестване, за да сте сигурни, че извличате максимума от вашите CTA, но с тези пет съвета трябва да сте на прав път!

Направете го с респозив дизайн

Бихте могли да проектирате най-красивия, привличащ вниманието имейл създаван някога. Но ако не се показва правилно на мобилно устройство и браузъри, тогава цялата Ви упорита работа ще бъде напразна. Ето защо проектирането на имейл с респонзив дизайн е от ключово значение.

Професионален съвет: Съществуват различни които могат да ви помогнат да определите как се изобразява вашата електронна поща на устройства, браузъри и пощенски кутии.

Няколко причини, които причиняват често срещани проблеми с изобразяването, включват:

имейл-маркетинг-дизайн

Размер на шрифт : Текстът автоматично се преоразмерява в повечето пощенски кутии и устройства. Използвайте минимум 22 пиксела за заглавен текст и 14 пиксела за основен текст.

Изрязване на съобщения: Някои пощенски кутии изрязват съобщения, които са по-големи от 102kb. Дръжте съобщенията си кратки за да избегнете този капан!

Фонови изображения:  Ако кодирате имейли или използвате редактор за плъзгане и пускане, избягвайте да използвате фоново изображение зад важни CTA или алтернативен текст по имейл . Фоновите изображения не се поддържат в много пощенски кутии и те ще заменят изображението с цвят на фона и ако цветът на фона е подобен на вашия CTA или текст ще бъде труден за четене.

Таблици: За тези от вас, които използват конструктори за плъзгане и пускане в рамките на вашия ESP е важно да имате предвид, че някои функции може да не се визуализират винаги правилно в Outlook, Windows 10 и други браузъри.

Дължината има значение

Броят на думите може да бъде проблем, особено когато става въпрос за имейл. В крайна сметка има толкова много фактори, които трябва да се вземат предвид: вашата тема, реда за предварителен преглед, заглавките и основния абзац ..списъкът продължава. И така, как да гарантирате, че това, което казвате, резонира сред вашата аудитория, без значение какво? Ето няколко съвета:

Бъдете майстор на вашия предмет: Повечето ESP ще съкратят тематичните редове след 80 знака, така че, за да сте сигурни, че не обричате читателите си, веднага щом отворят входящата си поща, оставете я кратка и набита. Проучванията показват, че най-добрите теми, които събират най-високите скорости на отваряне, варират между 10 – 50 знака.

Олицетворявайте аудиторията си: Когато мислите за вашето съдържание, не мислете като маркетолог. Помислиете като клиент. Определени аудитории и определени индустрии изискват различни подходи. Имейлите за електронна търговия са склонни да се изпълняват по-кратко и да включват повече изображения, като се има предвид, че се основават на основана от продажби основа. B2B имейлите, от друга страна, ще имат тенденция да се изпълняват по-дълго, тъй като се фокусират много върху подхранването на своите потенциални клиенти с ресурси с добавена стойност. Каквато и индустрия да попаднете, стремете се да поддържате съдържание между 50 и 125 думи.

Запазете спокойствие и тествайте: Забелязвате ли, че кликванията ви са ниски? Учете се от вашите данни и провеждайте A / B тестове! Използвайте точки, разделители, изображения или различни оформления, за да определите какво движи ангажираността. Само не забравяйте да тествате само по една променлива наведнъж, за да можете да идентифицирате какво е работило и какво не.

Бум, и ето го! Когато става въпрос да направите имейла страхотен, има много елементи, които са важни. Творчеството има значение и е важен аспект, за да се откроите във входящите кутии, но спазването на най-добрите практики за дизайн ще гарантира, че вашият имейл е оптимизиран, изобразява се на множество устройства и входящи кутии и ясно съобщава целта и намерението на имейла! Сега е време да създадете няколко пефектни имейла!

0 коментара
0