PPC реклама

от Денислав Иглев

PPC Реклама

Приливите в дигиталния маркетинг се променят и много компании търсят бързи, ефективни начини да позиционират своите марки пред клиенти с висока конверсия. Увеличете видимостта на вашата търсачка и получете незабавни резултати с услугите за създаване и управление на PPC реклама.

Какво е PPC реклама?

PPC (Pay per click) e модел на рекламно платено търсене, използван за изграждане на осведоменост и популяризиране на марката и незабавно привличане на конкретни сегменти от аудиторията. С PPC рекламодателите плащат само всеки път когато потребителят кликне върху PPC рекламите. Един от основните плюсове е увеличаването на трафика към вашия сайт. Колкото повече хора кликват върху вашата реклама, толкова повече хора ще последват линка и съответно ще посетят сайта ви.

Какви видове PPC реклами съществуват?

Следващата стъпка е да разберете различните видове PPC маркетингови кампании, които могат да ви помогнат да изградите своето онлайн присъствие и да популяризирате услугите си до правилната аудитория.

Налични са различни видове PPC реклами в зависимост от вашите цели: реклами в мрежата за търсене, дисплейни реклами, реклами в социални мрежи и ремаркетинг реклами.

Как работи PPC реклама?

PPC рекламата е маркетингова тактика, базирана на ключови думи. Услугите за управление на PPC кампании като Adwords присвояват стойност на различни термини и фрази за търсене въз основа на техния обем на търсене, трудност и ниво на конкуренция. Колкото повече рекламодатели се конкурират за една и съща ключова дума, толкова по-висока е цената на ключовата дума.

За да получите добър качествен рейтинг, вашите PPC реклами трябва да съответстват на целевите Ви демографски данни, да включват ценни ключови думи, да получават високи честоти на кликване (CTR) и да насочват потенциални клиенти към оптимизирана целева страница. Доверете вашите PPC услуги на нашата компания и ни позволете да извършим техническата работа вместо вас.

Защо PPC маркетингът работи за вашия бизнес?

PPC рекламата е невероятно мощна дигитална маркетингова стратегия за увеличаване на реализациите и увеличаване на възвръщаемостта на инвестициите (ROI). Услугите за управление на PPC, управлявани от данни, създават ценни възможности за свързване на вашата марка с клиенти и подобряване на вашата рентабилност.

Ето основните предимства на инвестирането в рекламни услуги с PPC: ниска първоначална инвестиция, подобрена видимост на марката, бързи резултати, последователен трафик и проследими данни.

Цени/комисионни за управление на рекламни кампании в Google и Facebook

Минимален комисион за управление на PPC и/или Дисплейни рекламни кампании в която и да е от платените мрежи – 490 лв/месец

Предлагаме и вариант с почасово заплащане на проектна база. Минимална месечна ставка работни часове/проект – 10 работни часа.

До 10 работни часа/месец – 600 лв/месец
До 20 работни часа/месец – 1100 лв/месец
До 30 работни часа/месец – 1500 лв/месец

Нашите клиенти

Предлагаме на Вашето внимание препоръки от наши клиенти, останали удовлетворени от качеството на извършените услуги.